HAPPY EASTER!



HAPPY EASTER TO EVERYONE! 
Here are some pictures of me from last week in the Mini zoo. The weather was amazing. It was my first time I wore sunglasses in 2013. It was a bit windy so I had to wear my winter jacket. But all in all it was really warm in the sun.
I'm wearing my winter jacket by boombogie, zipper by american apparel, jeans by cheap monday, ray ban sunglasses and my new nike blazers.


Hier sind ein paar Fotos von letzter Woche als ich im Streichelzoo war. Das Wetter war super und ich musste zum ersten Mal meine Sonnenbrille in diesem Jahr tragen. Es war zwar ein bisschen frisch im Schatten, weswegen ich meine Winterjacke getragen habe. In der Sonne war es aber wirklich warm.
Ich trug meine Winterjacke von Boombogie, einen Zipper von American Apparel, Jeans von Cheap Monday, meine Wayfarer von Ray Ban und meine Blazer von Nike.
FROHE OSTERN!

follow me on instagram


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen